hoe zet je het ping geluid uit op whatsapp

Soms krijg ik weleens te veel achter elkaar een whatsapp bericht waar ik soms helemaal gek word van het geluid dat whasapp een pinguïn heeft. Ik heb een htc desire z

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk ping. Geen pinguïn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
7.6K

Antwoorden (3)

Dat kan je helaas niet uitzetten. Ik heb er vaak last van als je in een groepsgesprek zit. Gewoon je mobiel op stil zetten, enige oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check mijn antwoord. :p
Klik op WhatsApp en ga dan naar de instellingen*. Dan klik je op berichten. Dan op belsignaal voor bericht. Hier kun je kiezen tussen verschillende beltonen. Om geen melding te krijgen kies je 'Stil'.

* Ik klik op de menuknop en dan op instellingen (heb een normale Desire).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het tot heden nog niet van gemerkt maar ja het des betreffende persoon was alweer gestopt.. :P
ik geef jou het beste antwoord als je gelijk hebt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat is niet mogelijk op blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je dat ook hoe dat moet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook mogelijk. Je kunt bij profielen van blackberry kiezen of en welk beltoon je hoort per Apple. Disney BBM(Ping) kan een beltoon hebben maar whatsapp of twitterbijv kun je anders instellen. Ga effe overal bij de profielinstellingen kijken en daar zul je iets erover vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Autocorrectie sorry! Apple hoort Apple te zijn. Disney hoort Dus te zijn.
Op de iPhone kan je het uitzetten via berichtgeving dat kan dan ook met je htc denk ik