Waar kan ik een smartphone zonder abonnement kopen?

Ik wil een bepaalde simkaart apart bestellen, ik weet al welke. Maar ik wil nu een smartphone kopen zonder abonnement o.i.d., waar ik de simkaart in kan doen. Waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Bij de meeste telecomwinkels kan dat. Bijna bij iedere telefoon staat: 'prijs los toestel €....'
Vraag het anders aan de verkoper.
Beter kijk je op kieskeurig.nl , beslist.nl etc om te zien welke webwinkel het goedkoopst is. Vaak betaal je online wat minder dan 'offline' (in de winkel)

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online heb je in elk geval héél veel mogelijkheden, zoals bij de Smartphoneshop.nl. Daarnaast kun je deze verkrijgen bij elektronicazaken als de Kijkshop, Saturn, BCC, Mediamarkt etc. Bij provider-winkels zoals de Vodafone winkel, Primafoon of Hi, vind je met name simlock telefoons, die kun je dan niet gebruiken met een andere SIM kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een iPhone wilt kun je die kopen via de apple site, de toestellen zijn sim-lock vrij dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, maar let er wel op dat je bijv in de iphone 5 een nano simkaart moet doen en in de iphone 3Gs een gewone simkaart.