Is zes weken EF goed genoeg om vloeiend Engels te leren?

Ik wil d.m.v. een talencursus te volgen via EF mijn Engels verbeteren. Nu heb ik maar een periode van 6 weken de tijd om dit te doen. Is dit voldoende wanneer mijn Engels 'oke' is? Eventuele ervaringen hoor ik graag!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.ef.nl/pg/studeren/engels/
Na zes weken heb je in ieder geval veel zelfvertrouwen en daardoor durf je meer en ga je het ook makkelijker spreken

Antwoorden (1)

als jij in die 6 weken zorgt dat je geen woord Nederlands spreekt (ook niet tegen de Nederlandse medecursisten) dan kun je een heel eind komen

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar of dat vloeiend genoeg is voor jou, moet je zelf beoordelen.