Val ik af door weed ik gebruik creatine en whey?

Ik heb het gevoel dat ik door het gebruik van weed (haze) afval maar sommige mensen zeggen dat heeft geen effect op mijn spieren, ik merk wel dat ik meer definitie heb maar ik had paar maanden geleden wnr ik niet rookte meer massa.
voordat ik rookte

een jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat je creatine en whey gebruikt is niet zo relevant voor deze situatie.

Als jij minder eet dan je verbruikt val je af.
Het kan zijn dat jij door het gebruik van weed/haze onbewust minder gaat eten.
een jaar geleden
Dante940
een jaar geleden
Dus ik val af omdat ik minder eetlust heb dan. maar heeft het ook invloed op je spieren? of dat niet
tinus1969
een jaar geleden
Heeft ongetwijfeld negatieve invloed - roken is ongezond.
Het is niet de weed maar de tabak/nicotine die je dis ook rookt, waar je van afvalt.
Toegevoegd op 18 december 2022 09:12: bron
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Overigens denk ik ook dat creatine en whey hier geen invloed op hebben.