Is het normaal om bij de Nike Flyknit Racer de groene zool door de schoen heen te kunnen zien?

Ik heb ze net binnen, maar dit viel me gelijk op. De groene zool is duidelijk zichtbaar aan beide kanten.

1.6K

Antwoorden (2)

nee, dit is niet normaal. ik zou als ik jou was het terug sturen naar het bedrijf of eerst bellen (misschien een special edition`````?).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, dat is bij deze schoenen normaal. De schoen heet Flyknit omdat het gemaakt is van erg open mesh-stof. Dat is lekker ademend en ventilerend voor je voeten (bij warm weer / grote inspanning), maar betekent dus ook dat je er doorheen kunt kijken. Als je de schoenen aan hebt zie je niet meer de groene zool, maar je eigen voeten (al dan niet met sokken).

Als je toch niet van die open schoenen wil, dan kun je ze gewoon terugsturen. Dat recht heb je als je via internet iets hebt besteld. Kijk even op de site waar je ze hebt besteld hoe het terugsturen in z'n werk gaat.

In de link enkele foto's van de betreffende schoen (neem aan dat het om deze gaat?). Daarop is ook duidelijk te zien dat je door de stof heen kunt kijken bij de voorvoet.
6 jaar geleden
JulianJDel
6 jaar geleden
Goeievraag laat me geen afbeelding uploaden... Het gaat om de nieuwe Nike Flyknit Racer Midnight release. http://store.nike.com/nl/nl_nl/pd/flyknit-racer-hardloopschoen/pid-11246502/pgid-11893825