Tips bij freerunnen
-Neem lessen in turnen of andere sporten waarbij je leert vallen en je spieren leert te beheersen en te trainen
-Bouw het free runnen langzaam op
-Leer en train eerst de basics
-Neem geen risico’s die je nog niet nemen kunt
-Begin altijd met een warming-up voordat je begint te free runnen of te trainen
-Volg lessen bij MTV of bij ervaren freerunners

Oefeningen die je alvast thuis kan doen,
de basis, video's etc. vind je hier:

http://www.freerunningthebasics.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de basis hiervoor is je eigen lichaam heel goed te kennen en geen risico's te nemen, dat is DE basis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben ook eens begonnen met op de garage klimmen
daarna heb ik een trap gepakt en van steeds een tree hoger springen en toen uiteindelijk rennend van de garage naar de grond springen wel met een rol doen ik heb me een half jaar lelijk bezeerd toen i te ver door mijn knieen ging ik heb er nu nog last van
mijn garage is ongeveer 2.5 meter hoog ik moet er tegenop springen om er met de puntje van mijn handen bij te kunnen

Toegevoegd na 1 minuut:
basis kracht je Moet jezelf op kunnen trekken
je moet leren vallen van grote hoogtes
en je moet lef hebben gewoon doen ook al pis je in je broek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek YouTube naar freerun tutorials.