Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een tijdschrift voor de wat 'stoerdere' meiden?

In de winkel vind ik alleen maar tutjes bladen met mode artikelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Mijn kleine meiden vinden de Quest en de NatGeo Junior erg leuk. Die bladen richten zich niet specifiek op meiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat bestaat niet. Tenzij je het stoer vindt als een blad duur en glossy is..
Het beantwoordt altijd voornamelijk aan de behoefte er mooi uit te zien (slank, mode, make-up enz. zaken die samenhangen met behagen en verleiden..) .
Misschien vindt iemand Opzij stoer, maar ik ben er geen fan van. Altijd die impliciet veronderstelde competitie tussen mannen en vrouwen ..
Ik kijk alleen nog tijdschriften in wachtkamers, want heb er geen halve cent voor over. Floddertje flut. Allemaal..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een erg leuk blad voor de stoere vrouw van nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees eigenlijk altijd mannenbladen. Niet die met 'lekkere vrouwen' maar bijvoorbeeld autobladen. Zoals TopGear. Best leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt er totaal aan wat je leuk vindt ik lees zelf de krant maar je kan ook gaan kijken in een kiosk of er vechtsportmagazines zijn ik denk het wel ;) of zoek op internet bv:jiu-jitsu, Judo, Kick-boxen meestal zijn er wel een paar vrouwelijke vechtsporters bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meiden magazine?
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding