Vinyl is een goede keuze.

Het gaat erom dat je een gladde vloer hebt zonder teveel wrijving.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had inderdaad naar een vinyl vloer gekeken, maar ze zeggen dat dit een beetje stroef is voor powermove. Heeft u daar misschien ervaring mee?
Castle
9 jaar geleden
Ik heb in een lang verleden altijd dit gedaan op een vinylvloer. Een goede laminaatvloer wil ook wel goed gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dank u wel, is laminaat dan beter of vinyl?
Castle
9 jaar geleden
Vinyl is meestal beter. Laminaat moet sterk zijn door de klappen van het lichaam. Echter als het sterk is en goed gelegd kan het ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke dan ga ik voor vinyl heel erg bedankt!!!!!