Hoe kun je makkelijk de bovenkant van je longboard schoonmaken?

Ik ben op een vakantiepark vol modder geweest, dus nu is mijn bovenkant helemaal moderrig. Krijg ik deze snel schoon en hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4.9K

Antwoorden (1)

Op youtube staan wat how-to filmpjes. Hier een link daarnaar.

Je moet in ieder geval niet teveel water of, wat ook wel eens word geadviseerd, glasreiniger gebruiken, dat kan je board aantasten. Water alleen gebruiken als je board erg vies is.
Je kan een staalborstel gebruiken, die kan je kopen bij een bouwmarkt. Gebruik wel een redelijk zachte staalborstel, als je iets gebruikt als een barbecueborstel - om je barbecue mee schoon te maken - beschadig je je board.

Na het borstelen veeg je je board af met een doek of een spons.