Ik ben slecht en elke sport dat met beweging te maken heeft, wat kan ik doen?

Ik kan dus de bewegingen van elke sport niet goed na doen en daardoor ben ik dus ook slecht in elke sport.
Zelf zit ik nu al 3 maanden op tennis, en ik kan nog niet eens de bassis forehand.
telkens weer opnieuw de foute bewegingen.
Voor de spiegel lukt het wel, maar als ik me zelf niet zie doe ik het telkens weer verkeerd.
Is er een manier om beter bewegingen na te kunnen doen?

Want voel me nogal waardeloos als het gaat om beweging, ook het lopen gaat volgens vele mensen erg vreemd.
(Ps, ben de zoon van johny en ben 14.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.7K

Het beste antwoord

ga game mw3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe ik al:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice

Andere antwoorden (5)

practice makes perfect..oefenen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer te sporten op een wii, een xbox met kinect sensor, of een playstation move. Dan kun je je bewegen goed oefenen en dan lijkt het ook heel echt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben het met laiperd eens, de bewegingen die je op move of kinect moet doen, zijn niet de originele bewegingen van een volledige forehand, maar enkel een kleine normale slag beweging.
Als je alleen bezig bent met bewegingen nadoen en alleen maar let op wat je allemaal naar jouw idee fout doet is het sporten ook niet bepaald leuk en denk je dat je het niet kan. Dan word je helemaal onzeker en dat is helemaal niet nodig jôh!
Ik werk bij een kindercircus en geef les aan 180 kinderen tussen de 8 en 20 jaar. Uit ervaring weet ik dat kinderen en jongeren in minimaal één onderdeel goed kunnen worden! Ook als je niet slank, snel of lenig bent. Misschien ben jij heel goed in balansonderdelen, bijvoorbeeld de rola bola of ballopen. Of kan je goed jongleren, met vuurpoi werken of subtiel bewegen en heb je humor en een goede mimiek voor theatersport of clownerie. Ook acrobatiek klinkt moeilijk maar is ook voor beginners heel erg leuk en je kunt het zo moeilijk maken als je wilt. Ik weet niet waar je woont, maar informeer eerst eens in je omgeving of jullie een kinder/tiener/jeugdcircus hebben en ga eens een paar proeflessen meedraaien. Als dit je totaal niet aanspreekt is wielrennen of paardrijden misschien nog een idee of zoek een leuke sportschool waar je kunt trainen op de roeimachine of crosstrainer. Ze maken dan een persoonlijk trainingsprogramma voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga een sport doen die je leuk vindt, in een club die niet per se 'eredivisie' wil spelen.
Sporten moet (mag) om het plezier gaan en hoeft niet per se tot superprestaties te leiden.
Als je ontspannen sport gaat het vanzelf beter, al zul je miscchien nooit een topsporter worden (nou en?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mountainbiken, wielrennen daar kan je niet slecht in zijn.