Wie heeft er leuke ideeën voor een vrijgezellenfeestje in omgeving Delft?

Met een groep van 10-15 meiden/vrouwen, voor een prijs van max. 25 euro per persoon.
Bonbons maken of lasergamen valt al af ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cocktails maken bij een cocktailbar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is inderdaad leuk! Hebben we ook aan gedacht, maar helaas komen er veel mensen met de auto..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei maar je kunt ook non alcolholische drankjes maken maar ja dat is toch minder leuk hé..

Antwoorden (2)

Eten bij standherberg de mol.
De meningen lopen hierover uiteen maar het is "bourgondisch"eten, met je handen ed.

Toegevoegd na 2 minuten:
alternatief is kettingen maken van kralen (als je belangstelling hebt probeer ik het adres te vinden) of een workshop bij "life and garden" nu geloof ik "home and garden"
13 jaar geleden
Ga eens kijken op de site van 'Knus' een heel leuke tent met aparte arrangementen op een heerlijke lokatie.