Komt er nu echt een deel 4&5 op de Matrix met Neo?

Dit zijn geruchten op internet en ik wil weten of ze waar zijn...
is er ook een mogelijkheid om te zien op internet welke films waar binnenkort uitkomen (niet alleen in NL)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Antwoord op je hoofdvraag: imdb geeft niets aan! Ik schat de kans op deze geruchten ook klein omdat de regisseurs ooit met ruzie uitelkaar gegaan zijn.
Antwoord op je sub vraag: imdb is een geweldige site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, heb ik daar ook nog wat aan. Misschien komt er nog wat informatie. Ik hoorde namelijk ergens dat de scripts al geschreven waren en dat ze opnieuw Neo gingen gebruiken. Nouja ik laat de vraag nog even openstaan voor het geval dat