Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je met een uitwisseling doen die geen Engels kan ?

Een Franse uitwisseling

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
889
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een uitwisseling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt niet uit, de meeste franse spreeken ook geen engels:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kunnen het vaak wel maar willen het niet :P Ze leren het gewoon op school dus er zou toch wel iets zinnigs uit moeten komen :S

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Spaans spreken. Of Duits. Of gebarentaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zijn Frans is ook veel mogelijk, b.v. gebruik van handen en voeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met handen en voeten, en tekenen. En verder nederlands praten,of frans. Als hij/zij echt wilt dan pikt hij al snel wat woorden op. Zorg ook voor een woordenboek, en maak je niet druk, gaat vast goed
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
zorg voor woordenboekjes (gewoon van die goedkope voor de vakantie) en zie het als uitdaging.

handen en voeten gebruiken en aanwijzen en veel lachen samen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Vragen of hij/zij een andere taal spreekt, zo niet dan kun je het beste praten met bekende Engelse woorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een IPhone (of andere smartphone) hebt kun je overwegen een vertaler applicatie te downloaden. Zelf heb ik IHandy Translator. Is niet altijd spot on met de zinsopbouw maar helpt zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als diegene een klein beetje Engels kan zou ik gewoon lekker veel gaan doen, niet veel kletsen. Misschien spel spelen, gamen ofzo. Anders zou ik (als dat bij jou van toepassing is) met andere mensen die je kent en hun uitwisselingen samen wat gaan doen, dus met een groepje.

Als diegene helemaal geen engels kan, zou ik zeker met een groepje wat gaan doen, feestje, spelletje zoiets. Dan kunnen jullie er met een aantal zeker uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Franse taal machtig zien te worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is helemaal geen probleem. Leg bij een gesprek een woordenboek tussen jullie in of houd een vertaalprogramma op internet in de buurt. Verder doen handen en voeten wonderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding