Is Morton Olsen wel de "ideale kandidaat" voor AJAX?

Ik vind dus van niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

hij heeft al een keer schromleijk gefaald heeft de uitstraling van een hteezeefje en wil het combineren met zijn bondscoach-schap wat niet kan fulltime als je pretendeer een topclub te zijn........ hele vette dikke NEE dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik haat 't als mensen hun antwoorden niet onderbouwen.

ik vind van wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me nooit zo gewenst als een 'oude' trainer terugkeert op "zijn"nest.
Dus geen Olsen, maar een trainer met een menselijke en vriendelijke harde hand. Maar ja waar vind je een tweede Guus??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van mening dat in Nederland er al jarenlang een grote wisseltruk gaande is tussen coaches. Morten Olsen was namelijk ook al een coach bij PSV. Ik denk dat het beter is voor het Nederlandse voetbal wanneer er wordt geworden vanuit het buitenland om zo het voetbal te stimuleren. Zo lijkt het mij aardig om meer Braziliaanse tinten te geven, atractief voetbal e.d.

Toegevoegd op 20-05-2009 09:58:33
geworven dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij van mening bent dat je het zelf beter kunt dan had je moeten solliciteren bij Ajax voor de desbetreffende functie...

Geef de goede man op z'n minst de kans om zich te bewijzen dat hij de beste kandidaat is. En ga vooral niet met vooroordelen lopen smijten, want dan kun je wel eens bedrogen uit komen...

Was het trouwens niet zo dat Ronald Koeman het seizoen nadat ze landskampioen waren geworden ook kon opzouten, omdat het team er niets van bakte?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het is niet zozeer wat jij vindt en ook eigenlijk niet eens zozeer wat Ajax vindt, de vraag is wat Morton Olsen zelf vindt. Ik kan me herinneren dat hij eind jaren negentig nu niet bepaald vriendelijk de toko uitgejaagd is. Als ik hem was zou ik me er nu niet meer aan branden.

En waar baseer je op dat hij niet goed zou zijn? Denemarken staat fier bovenaan in de stand van de WK-kwalificatie, wat met tegenstanders als Portugal en Zweden toch best knap te noemen is.
Je kunt mijns inziens dus niet bestrijden dat die man wel iets kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moron Olsen, nomen est omen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zullen nooit een toptrainer in Nederland krijgen, omdat we een competitie hebben die er niet toe doet. Voetballers en trainers van formaat hebben minstens vier landen met een (veel) betere competitie, en zeker 8 landen waar ze veel meer kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ideale kandidaat waarwschijnlijk niet omdat ze eerst een stuk of vijf andere zouden hebben benaderd. Desondanks staat Olsen bekent als een uitstekende trainer en aangezien er weinig ander toptrainers beschikbaar zijn denk ik dat ajax blij zouden moeten zijn als deze trainer zou komen.