Kun je ergens de finale terugkijken?

dan niet op youtube maar gewoon volledig op een site, of anders bijv commentaar van bert/spelers na afloop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op dit moment wordt de finale herhaald op nederland 1..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'k zou niet kijken hoor; een stelletje ordinaire schoppers die Hollanders, terwijl Spanje ook de fairplay-cup heeft gewonnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nathan, bedankt, maar helaas al in de 64e minuut. Ik heb namelijk dezelfde vraag als Maart. Is er ergens een DVD te bestellen of zo?

Het beste antwoord

Kijk eens op http://nos.nl/wk2010/gemist/
Helemaal onder aan de lijst vind je de wedstrijd van gisteravond.
Je kan een samenvatting kijken of de gehele wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de wedstrijd van de nos heb je de optie wedstrijd gemist, kun je de helden appartementen terug zien, maar ook de samenvatting.

Toegevoegd na 42 seconden:
*wedstrijd is website
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Nederland 1 is nu de volledige wedstrijd terug te zien.

Op de website van de NOS kun je de wedstrijd in gedeelte of helemaal terugkijken.
Ook staan er op die site een samenvatting van de wedstrijd
en vele fragmenten van de spelers of de bondscoach die hun commentaar en mening geven over de wedstrijd.