Wat betekent: Unada?

WK Zuid Afrika voetbal begintune bij aanvang van de wedstrijd op TV. Wat betekent het woord dat klinkt als Unada wat het meisje zingt of uitroept?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

kijk op google misschien staat t daar wel op

succes met zoeken;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zegt geen unada maar ke nako en dat betekend: het begint/ het is tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Unadu zou zijn KENAPO, maar aan het figuurtje te zien zegt het KENATO hetgeen zoveel zou betekenen als; Het gaat beginnen(jetz geht's loss).