Hoe kan ik met druk omgaan op het veld?

Ik zit zelf op voetbal en Ik durf bijna nooit de bal te vragen omdat als ik balverlies leid of een fout maak ik bang ben dat iedereen weer op mij gaat zeiken. Weet iemand misschien hoe ik hiermee om kan gaan?

4 jaar geleden
in: Voetbal
2.9K
crispy
4 jaar geleden
Als je te bang bent om iets fout te doen omdat dan je elftal boos op je wordt, kan je misschien beter een individuele sport gaan kiezen. Dan heb je daar geen last van.

Antwoorden (1)

Herken het probleem, probeer vooral op de trainingen vaak om de bal te vragen en speel deze niet gelijk weg. Houdt de bal dan even aan je voet en kijk naar opties om af te spelen. Je moet ook leren om van te voren de situatie al te bekijken, hoe iedereen staat en waar je de bal kwijt kan