Waarom zit er nooit een molshoop in een voetbalbeld ?

Je ziet overal molshopen, maar nooit op een voetbalveld, hoe komt dat ?

Toegevoegd na 1 minuut:
typefoutje, moet zijn voetbalveld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K

Antwoorden (5)

Door de sportieve gebeurtenissen op het veld ontstaan er veel trillingen en daar moeten de mollen niet van weten dek ik zo.

Toegevoegd na 24 seconden:
dek=denk
11 jaar geleden
Die zitten er wel degelijk, maar ze worden meteen verholpen. Er wordt actiever op mollenjacht gegaan, wanneer er eenmaal eentje is aangetroffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat daar heel de tijd op mord gelopen en tegen producten enzo tegen mollen worden gebruikt

Toegevoegd na 2 minuten:
mord moet word zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij hebben rijkere clubs ook een zeil onder het gras liggen. En als er toch een molshoop is wordt die snel verholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij gebruiken ze apparatuur met een hoge frequentie geluid tegen mollen.
Ook bij golf velden liggen er altijd zo strak bij,ik rijd elke week via een golfbaan en weiland en wat een verschil met weiland en golfbaan! en ze hebben echt geen zeil onder de golfbanen gelegd hoor ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, haha , daar heb je een punt.