Ik moet voetballen tegen D4G van Vrone maar wat betekend die G? is het niet hetzelfde als D4?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Computoon
11 jaar geleden
Als jij moet voetballen tegen een D-elftal heb je nog niet de leeftijd om hier vragen te mogen stellen...

Antwoorden (3)

Klopt helemaal ;)

Die G staat voor generatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit staat niet voor generatie, maar voor gemengd, dus dat betekent jongens en meisjes in een team.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die G staat voor Gemengd( jongens en meisjes bij elkaar) maar ze gebruiken die G ook voor Gehandicapt, maar die zitten in een aparte competitie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn weinig tot geen junioren G-teams. G-junioren spelen meestal gemengd in een team met G-senioren in een G-competitie.