Ruud Bossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruud Bossen, dezelfde scheids die Douglas er eerder dit seizoen in Enschede ook al afstuurde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dezelfde scheids die vandaag een schandalige reactie ontving van Douglas op zijn rode kaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volledig terecht toevoeging +
Ruud Bossen, volgens mij had hij iets te veel invloed op de wedstrijd. Al was de rode kaart van Douglas wel terecht. Maar volgens mij had Twente minstens 1 penalty moeten krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bossen , en voorlopig ook zijn laatste wedstrijd