Wie was die man die Marco van Basten uitschold voor 'pannekoek'?

Gewoon nieuwsgierig ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.5K

Antwoorden (2)

Gewoon een echte supporter van de F side,die even zijn hart moest luchten

Het valt ook niet mee als je al 7 jr geen kampioen bent geworden als top club

maar het was niet netjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet correct : Gewoon een echte supporter van de F side. De man was/kwam niet van de F-side. De betreffende man had een seizoenskaart op de tweede ring.
Dat hij zijn hart moest luchten lijkt mij echter wel juist.
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pannekoek ! xD +!
Deze man heeft naar mijn weten een levenslang stadionverbod gekrijgen. Kan ik niet geheel met zekerheid zeggen maar volgens mij is dat zo. Heb ik eens gehoord op het vak.

Lees het bijgevoegde artikel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt best gelijk hebben, dat weet ik ook niet. Maar een levenslang stadionverbod omdat je iemand pannekoek noemt, lijkt me wel heel erg ver gaan. Hoe kan het dan dat al dat tuig wel steeds naar binnen mag of hooguit voor een half jaar een verbod krijgt?
Trouwens, die - is niet van mij, want je zou best gelijk kunnen hebben. Ik vind het alleen heel raar te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verhaal gaat dat Marco daar persoonlijk voor gezorgd heeft, Je kan het zeggen als de trainer pannekoek noemen.
Maar je kan het ook noemen het hele stadion doorlopen zonder toestemming en vervolgens de trainer publiekelijk belachelijk maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euhh maar Marco is wel weg ........ dat is toch begonnen met deze actie , deze man was een held , een halve gare held ...maar toch
en hoe erg is het woord pannekoek nou eigenlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zo zegt is het geen beledigend woord, maar als je het tegen je krijgt met live camera's en een vol stadion voor je ? Dan snap ik wel dat het beledigend kan overkomen. Alhoewel een levenslang stadionverbod natuurlijk belachelijk is. Laat hem 1 wedstrijd thuis blijven en de week daarna was hij wat mij betreft weer welkom geweest.
Voetbal is emotie dat zou marco toch moeten weten.