Waar kan ik goedkope Cool Fit/Dry Fit shirts kopen? Zie ze alleen bij online relatiegeschenken, maar wil ff passen.

Voor mijn tennisteam willen we drie heren en drie dames cool/dry fit shirtjes kopen. De echte tennismerken (Nike, Adidas etc) zijn te duur. Dus kijken we naar Slazenger, ATP tour etc (andere suggesties?). Deze merken zie ik vooral online, maar eigenlijk wil ik ze wel ff kunnen passen en van dichtbij zien. Wie weet waar dat kan?

Denk bijvoorbeeld aan dit soort shirts: http://www.multigift.nl/products/Piping-Cool-Fit-polo-van-merk-Slazenger-33088.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1.1K

Antwoorden (4)

Bij een grote intersport of andere sportwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een outlet geprobeerd? Daar kan je dat soort kleding met korting kopen. Merken als Adidas en Nike en misschien ook wel slazenger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eens bij de kleding outlet in roermond gaan kijken,daar hebben ze veel goeie spullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.tennisdirekt.nl