Op welke zender komen alle Formule 1 races tegenwoordig volgens officiele data?

Voorheen zond RTL 7 dit uit, later alleen nog op 1 van de Duitse zenders (ARD, ZDF of WDR), maar nu kan ik helemaal niets meer vinden. Waar kan ik nog live Formule 1 zien op de officiele data? Ik heb Ziggo Alles-in-1 met TV Extra en Fox Sports Eredivisie Live pakket.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Formule 1
7.5K

Het beste antwoord

Je zou Sport1 aan kunnen schaffen. Alle races en kwalificaties, en ik dacht ook vrij trainingen, worden live uitgezonden op het eerste kanaal van sport 1 (Sport1 select)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Momenteel alleen nog rechtstreeks te zien op het Duitse RTL en sommige races worden ook live door BBC2 uitgezonden.
Als je meer wilt, zul je moet betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je dat verder uitleggen wat ik dan moet betalen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij heb je RTL gewoon standaard in je TV zender pakket zitten, dus kost het je niks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om precies te zijn moet je kanaal 614 hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wat bedoelde je met: "Als je meer wilt, zul je moeten betalen."?
kijk eens op Ziggo kanaal 14