Hoe kan ik meedoen aan de olympische spelen binnen 8 jaar in judo?

Ik zelf doe het nog maar 1 jaar maar dit ene jaar heb ik zoveel bijgeleerd en ik heb nu grote dromen en zou zoo graag meedoen aan EK's en WK's

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Geen idee hoe oud je bent!?
Ervan uitgaande dat je 'volwassen' bent, is het helemaal afhankelijk of je het spel goed beheerst/speelt , talent hebt , en of je ontdekt wordt.

Antwoord
Als je het zo leuk vindt, blijf dan vooral spelen en hoe beter je wordt hoe meer kans er is dat je 'ooit' ontdekt wordt.
E.e.a. natuurlijk afhankelijk van je ontwikkeling en uiteraard van je leeftijd. Jong ontdekt worden prima, 'laat' bloeien > helaas.
Vraag aan een trainer / coach advies en luister daar dan ook naar/volg dat op.

Blijf dromen en succes!