Kent er iemand een goed software om je xbox 360 via USB op te nemen?

Ik zou graag wat beelden (+in-game geluid) willen opnemen van mijn xbox, ik heb onlangs gelezen dat het ook via USB kan.
Echter is het zo dat het vinden van een goed software daarvoor nog al niet gaat. Kent iemand zo'n software met die dat kan doen?
Een gratis software zou fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je toevallig een smart tv?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@kees52 Wat heeft het hebben van een smartTV hiermee te maken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@kees52 Nee, heb geen smart tv
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@MrTomaat Android TV kan dacht ik met behulp van een app het beeld van de HDMI recorden en opslaan.

Antwoorden (1)

Dat bestaat niet. Beeld neem je niet op via USB, maar via een videouitgang en een capture device zoals een Roxio. Je hebt het verkeerd begrepen.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.roxio.com/enu/promotions/landing/game-capture/

Je hebt altijd speciale hardware nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas kan ik dat (nog) niet veroorloven.
Maar als je op het internet opzoekt, krijg je wel wat resultaten om het via USB op te nemen.
(het is een mogelijkheid, maar ja, niet het beste kwaliteit)
Het software is jammer genoeg weer vaak beveiligd met een survey, die zijn meestal nep. Inmiddels heb ik al wat methodes gevonden die zouden kunnnen werken, dus nu ga ik weer even experimenteren, ik zet een linkje erbij als het werkt! (voor diegenen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry maar dat is allemaal onzin en geldklopperij. Video gaat gewoonweg niet door USB. Geef de links nu maar.