Wat is een onride?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wordt gebruikt bij achtbanen. Onride beelden van achtbaan zus en zo. Dat zijn dan de beelden die gemaakt worden tijdens de rit, niet de beelden die je maakt als je er naast staat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vergelijkbaar met onboard beelden van een formule 1 wagen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Thanks

Het beste antwoord

Dat zijn beeldopnames die een sporter maakt terwijl hij of zij in beweging is. Zo kan je bijvoorbeeld als toeschouwer meebeleven hoe het is om in een bobslee in volle vaart naar beneden te roetsjen. Onride betekent: tijdens de rit, dus in actie.
Amadea