Hoe kan je pet met klep goed op je hoofd houden?

Fietsen met zonnetje en wind. Wind waait pet van hoofd. Strakker zetten helpt niet.

7 jaar geleden
in: Sport
5.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
strakke badmuts op 4 plekken erin naaien
Amadea
7 jaar geleden
Een maat kleinere pet kopen, die zit dan strakker om je hoofd.
Ivana
7 jaar geleden
Kinbandje?

Antwoorden (1)

Volgens mij is de enige oplossing er een riempje aan naaien.
Maar heel flitsend staat dat niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij voldoende haar zou je aan de achterkant een schuifspeldje kunnen gebruiken. Als je fietst zal dat niet zo opvallen.

Toegevoegd na 1 dag:
Om te voorkomen dat je je pet kwijt raakt, kun je met een touwtje en veiligheidsspeld de pet aan je kraag vastmaken.
Of voor 7 euro een `cap keeper` kopen: een koordje met twee klemmetjes.
SimonV
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Ja, een hoedenspeld! Vraag je overgrootmoeder. :)
Plus
SimonV
7 jaar geleden
Om te voorkomen dat je je pet kwijt raakt, is er de cap keeper: een koordje met twee klemmetjes. Een klemmetje gaat aan je pet en het andere aan de kraag. http://www.verwoerd-watersport.nl/webshop/product/418-cap-keeper