Waar is deze hengel/molen voor gemaakt?

Ik had een paar jaar geleden voor het eerst een werphengel gekocht, maar heb hem sinds niet gebruikt en ben vergeten welke vis het geschikt voor is,

Ik kan geen informatie in het Nederlands vinden, sinds beide de hengel en de molen alleen nog worden verkocht op een paar buitenlandse webshops.

Het gaat om de volgende hengel en molen:
Hengel: Mikado Taurus pilk 2402
http://luk-fish.pl/taurus-pilk-2402-240180-g-mikado-p-1849.html

Molen: Cormoran FBI-7Pi 2500
https://www.amazon.de/Cormoran-Rolle-FBI-7Pi-2500-14-7250/dp/B00LGSN1TC

Als iemand me wat meer uitleg zou kunnen geven over deze hengel, dan zou dat zeer prettig zijn.

Mvg, Yari

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Zo te zien een lichte hengel met een lichte molen. Geschikt voor witvis, zoals voorn en brasem. Een zeelt en een kleine karper kan ook nog wel, maar zeker niet de zwaardere jongens.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volgens de link die je geeft is het een zeehengel geschikt voor kabeljauw en eventueel voor meerval.