Ik zoek een leuke hobby. Suggesties?

Ik wil een hobby waar ik helemaal voor kan gaan. Wat is dus echt heel leuk vind. Ik heb alleen geen idee wat. Ik houd heel erg van mode en daar ben ik ook best wel veel mee bezig. Ook vind ik fotografen best wel leuk, met mijn kleine amateur camera ;). Maar ik houd er ook erg van om een beetje nieuwe dingen te ontdekken op de iPod en iPad enzo. Ik vind gadgets en dat soort dingen altijd erg leuk. Maar ook ben ik een bete verleiders aan spelletjes! Sims is geen optie, ik heb bijna de hele Sims 2 collectie al. Maar dat vind ik erg veel achter een beeldschermpje zitten. Het is best uiteenlopend maar ik hoop dat iemand een leuk idee voor me heeft! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (12)

Ga een cursus kleding ontwerpen en/of maken doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Leuke tip voor als je van mode houdt.
Leer een instrument bespelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontwerp en maak de kleding , laat iemand het aan trekken en maak dan foto s en zet het op de computer en bewerk het . Net een fotoshoot met je eigenkleding misschien leuk om te doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ga je geen cursus fotografie volgen. De basis dingen zijn best te doen met een amateur camera. Denk hierbij aan hoe je het beste het beeld vult, positie van objecten e.d.. Als je dit goed onder de knie hebt kan je een wat duurdere camera aanschaffen, en heb je dus ook meer mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een proefles op een manege en ontdek de meest fantastische manier om bezig te zijn: met paarden dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb met CKV-dag op school een project gehad over stop-motion, erg leuk is dat.

Stop-motion is een animatiefilmpje maken met allemaal losse foto's.

Stel je hebt een appel. Die zet je op tafel neer. Dan maak je een foto.
Daarna verzet je die appel een héél klein stukje en maak je weer een foto. En zo almaar doorgaan. Erg leuk om te doen.

Waarschijnlijk ken je Wallace & Gromit wel, dat is ook gemaakt met stop-motion.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik vond dit Youtube filmpje voor je, een duidelijk voorbeeld van stop-motion.
http://www.youtube.com/watch?v=ODx2pviy5r0&feature=related

Toegevoegd na 9 minuten:
En nog een heel mooi stop-motion filmpje gemaakt met kleifiguren:

http://www.youtube.com/watch?v=7ku737ABocE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rc auto ( auto op afstandbediening ) upgrade'n met een camera en of leds je hebt keuze genoeg !

Have fun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien.in geocaching een leuke hobby. Dat is schatzoeken met behulp van coördinaten. Je moet er alleen wel een gps voor aanschaffen of een mobiel met gps en internet. Het is een erg leuke hobby en je komt op de vreemdste plaatsen (leuk voor je fotografie)

neem anders is ern kijkje op www.geocaching.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hobby zoek je niet, dat is iets dat al (sluimerend) in je zit.
Je moet kijken wat je interesses zijn en daar iets in tegenkomen wat leuk is om als hobby uit te oefenen.

Een hobby is nl. een verlengstuk van je interesses waar je een bepaalde tijd aan spendeer ter vermaak.

Elke suggestie is leuk voor degene die het voorstelt maar kan voor jou totaalgeen waarde hebben.
Als iemand zegt dat postzegels verzamelen leuk is, kan jij het doodsaai vinden en niets voor jouw zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij's goed! +
Download Apps waardoor je andere mensen kunt ontmoeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idee 1:
Als je mode en fotograferen leuk vindt, trek dan eens de mooiste outfits aan en probeer jezelf eens goed op de foto te zetten ermee.

Dan zet je die foto's op he computer en ga je ze bewerken tot het een goede foto is geworden.

Vervolgens vraag je een van je vrienden of vriendinnen de mooiste outfit aan te doen en maak je daar foto's van.

En dan laat je je vriend of vriendin kiezen wat jij aan moet, en andersom.

Idee 2:
Je kunt ook de straat op gaan en kijken wat iedereen draagt. Het mooiste fotografeer je.
Thuis teken je het na en maak je er een eigen ontwerp van. En misschien kun je proberen het ook nog te gaan maken.

Idee 3:
Je leukste kleding stuk haal je bij de naden uit elkaar.
Die panden leg je op een stuk stof dat je gekochte hebt.
Knip de stof uit, met een naadtoeslag van bv 1 cm.
En naai allebei de kledingstukken weer in elkaar.
Nu heb je twee allerleukste kledingstukken.

En zo kan ik nog wel even door gaan.
:-)

Toegevoegd na 19 uur:
Vergeten: bij Idee 3 kun je dan weer het fotograferen betrekken door van ieder stadium van je "werk" een foto te maken, en die later in elkaar te zetten tot een animatie.

Je krijgt dan een animatie van jouw mooiste kledingstuk dat eerst een mouw verliest, bijvoorbeeld, dan de kraag, dan de andere mouw, et cetera. En vervolgens de scene waarin alles in een hele andere kleurstelling weer in elkaar gezet wordt, bijvoorbeeld.

Nou dan krijg je vanzelf natuurlijk
idee 4:
Je legt van je kleding op de grond mensfiguren, die fotografeer je in allerlei standen, waarmee je dan weer een animatie maakt.

Och joh er zijn zoveel enorm leuke dingen te doen in dit leven. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die min niet: Plus van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idee 1 en 2 zijn goed, maar waarschijnlijk heeft iemand een min gegeven omdat bij idee 3 het eigenlijk geen eigen werk zal zijn. Van mij een plus voor de meeste ideeën die goed zijn :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij idee 3 was het mijn bedoeling de vraagsteller op het idee te brengen van zelf kleding maken (wat voor velen een hobby is) door een kledingstuk dat die persoon zelf helemaal geweldig vind uit elkaar te halen, kijken hoe het zit, en weer in elkaar te zetten, met het voordeel dat er nu twee zijn.
Een manier om iemand ergens warm voor te maken dus.
Want inderdaad is het geen gemakkelijke opdracht :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevoeging:
Ik ken namelijk het niveau van de vraagsteller niet, en als je goed kijkt kun je aan de ideeën zien dat ze een verschillend vaardigheidsniveau vergen. Wat deze persoon dan niet kan gebruiken kan een ander dan misschien weer wel gebruiken.
Schilderen, laat je lekker gaan, en misschien maak je wel een mooi schilderij!