waar kan je zelf sportdag diploma's maken?

ik wil graag sportdag diploma's maken.
maar ik weet geen site.
ik ken www.diplomamaker.nl al.
wie weet nog andere sites

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

je kan zelf ook met microsoft powerpoint een dia maken met bijv. een plaatje met tekst maar je kan het ook gewoon op world doenn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het eens via deze site gedaan. Oorkondes gemaakt voor een verjaardagsfeestje.

http://document.101tips.nl/
12 jaar geleden
Je kunt ze ook zelf maken. Neem een stuk papier (A5 bijvoorbeeld) maak kolommen met potlood en liniaal en zet in de eerste kolom sportonderdelen onder elkaar op.
In de 2e kolom kan dan de prestatie worden geschreven.
Houd bovenaan ruimte voor de naam.
Zo moeilijk is dat niet. Kopieer ze bij de supermarkt of de copyshop. Daar kan je ook in kleur kopieren.