worden oude zielen in leeftijd ook oud?

ik ben een oude ziel en dikwijls heb ik het gevoel te hebben dat ik heel oud ben...wel jong van geest..
toch dat ik klaar ben met het leven hier hier...op Aarde

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
fremar
7 jaar geleden
je voelt je wat neerslachtig of niet?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn vraag was of iemand mij kan vertellen of oude zielen ook oud in leeftijd worden...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
fermar, soms wel eens neerslachtig...toch waardeer ik mijzelf wel..
SimonV
7 jaar geleden
Net als iedereen...
Soms overlijdt iemand eerder. Ook een oude ziel.
Cryofiel
7 jaar geleden
Wat is dat, "oude ziel"? Ik heb wel eens de indruk dat elke spiritueel iets anders verstaat onder deze term.
Cryofiel
7 jaar geleden
Ik heb mij misschien wat kort uitgedrukt - maar ik denk dat de bedoeling wel duidelijk was. Zo je wilt: vervang "elke spiritueel" door "elke persoon die spiritualiteit als belangrijk onderdeel van het leven beschouwt" of iets vergelijkbaars. Inhoudelijk blijft mijn punt / mijn vraag gewoon staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
voor mij heb het niets met spiritueel of religie temaken...wel teweten dat ik in een Hogere macht geloof...en in reincarnatie.. in een eenheidsbewust, dat om dat de mens religies hebben gecreëerd...
Cryofiel
7 jaar geleden
Maar wat is dan volgens jouw geloof een "oude ziel"?

Antwoorden (1)

vaak hebben hele oude zielen maar een korte tijd op aarde nodig