Hoe maak ik Littlest Petshop speelgoed schoon?

Voor de verjaardag van mijn nichtje heb ik tweedehands een speelset van Littlest Petshop aangeschaft. Voor de jarige het krijgt, wil ik het uiteraard graag nog even schoonmaken. Nu ben ik van plan om het "huisje" gewoon in een sopje af te wassen, maar gezien de grote hoeveelheid losse diertjes etc die erbij zit lijkt het me handiger om deze onderdelen in een kussensloop in de wasmachine te stoppen. Mijn vraag is nu of dit speelgoed hier tegen kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Grote onderdelen, zoals het huisje kun je het beste gewoon in een sopje afwassen, maar de kleinere spulletjes kun je inderdaad het beste in een kussensloop doen en in de wasmachine gooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ken mensen die dit namelijk ook doen, en het speelgoed kan er gewoon tegen.