Meet de lengte van de oksel naar de grond, zeg b.v. 135 cm. dan doe je dat x2 = 270cm springtouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je beide uiteinden in je hand hebt, moet hij de grond kunnen raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is verschillend,als je in je 1tje touwtje springt hoetf het niet zo lang te zijn. Maar als er 2 personen draaien en er springen er meerder zal zo'n touw een stuk langer moeten zijn. Preciese maten zijn dus moeilijk aan te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder dan 10 meter in ieder geval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met beide voeten op het midden van het touw gaat staan moeten de handvaten ongeveer bij je heupen komen (iets er boven).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minstens 1,5 meter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt eingelijk een beetje van je lengte af