Monopolykaarten van super de boer, hoe werkt dat?

Je kunt dus die kaartjes sparen. Als je een straat compleet hebt, krijg je dan sowieso de prijs? Of moet je er dan nog iets voor doen? Ik bedoel, even ruilen op marktplaats en je hebt je straat compleet. Of zie ik dat verkeerd??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zie je verkeerd, Bijvoorbeeld de auto, die zit in Amsterdam, er zijn tig kaarten met Kalverstraat in de omloop, en maar 1 of 2 (al naar gelang het aantal auto's die ze weggeven) keer Leidsestraat. Het "even" ruilen zal dus niet lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

1 straat is gewoon prijs. Ze zijn niet zo irritant als bij belspelletjes :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat even ruilen of bijkopen op marktplaats,dat zal je tegenvallen want iedereen heeft dezelfde kaarten te koop.
Alleen heeft menig huisvrouw weer een hoeveelheid boodschappen,die ze eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
Want iedereen wil zijn straatje compleet hebben.
Voor een of twee jaar terug was deze aktie er ook.
Maar het is weer leuk uitgedacht,door de heren verkopers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar er zijn er zoveel prijs is niet zo makkelijk plus in een streek als texel doen ze kalverstraat en in zeeland ofzo dan weer 1 leidsche 1 bedoel ik 10 ofzo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb wel een boel van die coupons waar je gratis eten mee kan ophalen.. die heb ik op marktplaats gezet, maar blijkbaar wilt niemand gratis coupons hebben voor gratis eten en is iedereen alleen maar uit op de straten :P

(heb de coupons nu aan een zwerver gegeven die voor de super de boer staat bij ons, die was er wel blij mee :P)