Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Monopolykaarten van super de boer, hoe werkt dat?

Je kunt dus die kaartjes sparen. Als je een straat compleet hebt, krijg je dan sowieso de prijs? Of moet je er dan nog iets voor doen? Ik bedoel, even ruilen op marktplaats en je hebt je straat compleet. Of zie ik dat verkeerd??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zie je verkeerd, Bijvoorbeeld de auto, die zit in Amsterdam, er zijn tig kaarten met Kalverstraat in de omloop, en maar 1 of 2 (al naar gelang het aantal auto's die ze weggeven) keer Leidsestraat. Het "even" ruilen zal dus niet lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

1 straat is gewoon prijs. Ze zijn niet zo irritant als bij belspelletjes :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat even ruilen of bijkopen op marktplaats,dat zal je tegenvallen want iedereen heeft dezelfde kaarten te koop.
Alleen heeft menig huisvrouw weer een hoeveelheid boodschappen,die ze eigenlijk helemaal niet nodig heeft.
Want iedereen wil zijn straatje compleet hebben.
Voor een of twee jaar terug was deze aktie er ook.
Maar het is weer leuk uitgedacht,door de heren verkopers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar er zijn er zoveel prijs is niet zo makkelijk plus in een streek als texel doen ze kalverstraat en in zeeland ofzo dan weer 1 leidsche 1 bedoel ik 10 ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb wel een boel van die coupons waar je gratis eten mee kan ophalen.. die heb ik op marktplaats gezet, maar blijkbaar wilt niemand gratis coupons hebben voor gratis eten en is iedereen alleen maar uit op de straten :P

(heb de coupons nu aan een zwerver gegeven die voor de super de boer staat bij ons, die was er wel blij mee :P)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding