Waarom zie ik in Wordfeud vaak woorden waar ik nooit van heb gehoord en ook niet als je Googled?

De woorden die ik vaak krijg zijn voor mij totaal vreemd en komen ook niet eens voor als je het gaat opzoeken maar Wordfeud keurt het toch goed. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 14 uur:
iemand wel eens 'bigt' gehoord???? en joe is toch een naam in het engels? Ik speel de Nederlandse versie. Ook woorden als wroeg... dacht dat het wroegING was maar ja..... ik doe het op de ouderwetse manier zonder de moeilijke woorden op te zoeken. Ik sta nergens meer van te kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorbeelden a.u.b.???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEEG kreeg ik een keer van een tegenspeler... en ja, ik speel echt altijd de ned. versie!
En ik speel de gratis versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neeg is verleden tijd van nijgen. Hij neeg naar........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ALs je in het engels wilt zoeken; ga naar www.google.com/ncr dan verandert hij niet naar google.nl en kun je meer vinden.

Het beste antwoord

Dat komt door het ' woordenboek' wat gebruikt wordt.
De woorden worden gecontroleerd door ' stichting open taal'. De woorden lijst is al eens aangepast om er meer scrabble woorden van te maken, met name afkortingen werden eruit gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zou als reden kunnen hebben: je speelt een potje in een andere taal bijvoorbeeld engels zonder dat je dat door heb. Je moet voordat je een potje gaat zoeken je taal instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een game maken is en blijft mensen werk en zullen er dus bugs zijn, er zijn inderdaad woorden die niet bestaan in het spel. daarbij zijn er ook woorden die wel bestaan maar er niet in staan.