Bestaan er nog meer spellen als Professor Layton?

Professor Layton is een 'puzzelspel' wat vooral gaat om de raadsels. Ene keer logisch denken, andere keer goed nadenken of soms echt raadsels. Altijd dit soort puzzeltjes Het denkwerk dus. Nu ben ik hier echt verslaafd aan, en moet nog even wachten op het nieuwe deel (dat is al wel uit), maar zijn er nog meer van dit soort games? Platform maakt niet uit, liefst website of pc/nds spel. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De eerste Davinci Code werkt volgens dat principe. Een aaneenschakeling van puzzels. Een spel van een aantal jaren oud op de pc dus de graphics zullen tegenvallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zover ik weet bestaan er 2 spellen voor de nds van professor layton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie bijgevoegde link

Nu is een mening mogelijk geen mening maar dit is al ergens gevraagd en toen kwam er (helaas) één antwoord dat niets hieraan kan tippen.

Iemand anders noemt het spel: risico

maar goed ik citeer dus alleen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me alleen wel vertaald door een vertaalmachine als Google-Translate dus dan zal het in het engels RISK zijn (ipv RISICO). De zinnen: "Ik voel voor jou. Ik word ongeduldig mezelf". Komen bij mij grammaticaal eerder engels over als nederlands.