Harry potter en de orde van de feniks wii game

Ik ben bezig met harry potter en de orde van de feniks te spelen op de wii. Ik ben nu bij het deel dat je iedereen moet vinden voor SVP bijeenkomst, ze zeggen best vaak kijk op je kaart daar vind je ze op. Ook zeggen ze vaak iets over de sluipersweg ofzo. Weet iemand waar je de sluipersweg kan vinden, en hoe je op de kaart kan zien waar alle svp'ers zijn?

Toegevoegd na 19 minuten:
sluipersweg moet worden sluipwegwijzer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk eens op de 7de verdieping aan de rechterkant ( niet in de toren )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is moet je het op deze site moeten kunnen vinden. http://www.gamesover.com/HP_Order_of_the_Phoenix/introduction.htm
Het is wel in het engels. Als je het niet begrijpt moet je het anders nog even zeggen. Ik weet namelijk ook niet in welk level je zit anders had ik je de route zo kunnen geven.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.