Waar kan ik een FIFA 11 online pass kopen en hoe duur is dat?

Ik heb dus FIFA 11 gedownload, maar ik wil wel gewoon online en dan niet met programma's als Gameranger maar via de EA-Servers. Nu heb ik gelezen dat dat kan met de EA Online Pass. Nu zou ik graag willen weten hoeveel dat kost en waar ik het kan kopen.
Misschien is iemand die zo'n ONGEBRUIKTE pass bezit? Dan kan je je hier ook melden. Alvast bedankt.

PS: Ik wil een online pass voor de 360 en 1 voor de PC graag:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
met downloaden bedoel je dan een illegale versie? dan kun je sowieso niet online komen, zelfs niet met een online pass. Meestal is zoiets beveiligd. Ik denk dat je beter een originele versie kunt kopen, dan zit zo'n pas er dacht ik bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een illegale versie, maar daar werkt het wel op als je een crack overheen gooit. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Kimath
13 jaar geleden
Ook al zit er een crack overheen, dan gaat het waarschijnlijk niet online werken. Bij elk spel dat ik ooit gehad heb dat illegaal was, kon ik niet online komen, omdat hij dan ziet dat je een crack hebt gebruikt, of een serienummer dat niet uniek is.
Kimath
13 jaar geleden
Dat weet ik niet, sorry. Ik speel meestal op pc, niet op xbox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je reactie als antwoord zet, zet ik hem als beste antwoord. Ben ik er ook gelijk van af.

Antwoorden (1)

Met een illegale versie kun je sowieso niet online komen, zelfs niet met een online pass. Meestal is zoiets beveiligd. Ik denk dat je beter een originele versie kunt kopen, dan zit zo’n pas er dacht ik bij.

Ook al zit er een crack overheen, dan gaat het waarschijnlijk niet online werken. Bij elk spel dat ik ooit gehad heb dat illegaal was, kon ik niet online komen, omdat hij dan ziet dat je een crack hebt gebruikt, of een serienummer dat niet uniek is.