lastig, 6 persoons bordspellen
Heb er toch een gevonden; Alhambra, als je het basisspel leuk vindt kun je er nog allerlei uitbreidingen bij kopen.
Alhambra is zlfs met 2 spelers leuk, en dat geldt niet voor alle gezelschapsspellen, ook al kunnen ze met 2 gespeeld worden
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Trivial Pursuit, daarvoor is ook nog enige algemene kennis nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker een min van iemand die de bron niet heeft gecontroleerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ganzenbord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pictionary!

http://www.snelspel.nl/bordspellen/pictionary.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puerto Rico.
Bonanza (eigenlijk met kaarten, maar erg leuk)
Wijsneus
Pandemie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cluedo vind ik zelf erg leuk

ter info een linkje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een kaartspel maar ongelofelijk gezellig: James
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit van gehoord, wat is dat voor kaartspel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik persoonlijk vind Keezen een erg leuk bordspel. De naam klinkt nergens naar (zou van de naam Kees moeten komen?)Te spelen vanaf 4 personen maar leuker vanaf 6.
Is een combi tussen mens erger je niet en pesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kolonisten van Catan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steden & Ridders (uitbreiding op Kolonisten van Catan)
Drachen Delta (één van de meest bijzondere spelen die ik ooit gespeeld heb, helaas niet in het Nederlands uitgegeven Je moet je eigen draken naar de overkant helpen en tegelijk de draken van je tegenstanders laten verzuipen).
Eurolines (helaas ook alleen in het buitenland te verkrijgen, je runt een eigen treinmaatschappij, moet ladingen ophalen op een door kaarten bepaalde locatie en afleveren op een andere, wederom door getrokken kaarten bepaalde locatie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
monopoly,mastermind,uno,...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het spel van ik hou van holland