Kan ik nog ergens een r4 kaartje voor mijn ds kopen?

Mijn vriendin zei dat het nu écht verboden is, is dat ook echt zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

R4 kaartjes kopen is niet verboden.

Het downloaden van spellen daar in tegen wel, die vervolgens op je kaartje zetten, en spelen op je ds ook.

het kaartje kan echter ook gebruikt worden om muziek mee te luisteren bijvoorbeeld, met het bijbehorende "moonshell" programma'tje

R4 kaartjes kun je makkelijk en snel op internet kopen met bijbehorend micro sd kaartje ( van 1, 2 of 5 gig.)

voor zo'n 25 euro heb je er al 1.

Ik gebruik het zelf al een aantal jaar, en het is erg handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sinds kort is het inderdaad verboden om R4 kaartjes te verkopen in Nederland (weet niet of je als koper ook strafbaar bent)
Alle winkels hebben hun kaartjes moeten vernietigen.
Ze zullen vast nog te verkrijgen zijn. Dan worden ze bijvoorbeeld via een buitenlandse site aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze gewoon nog via webwinkels krijgen. Maar ook op de zwarte markt. Je kunt ze dus nog kopen maar ze worden niet in meer in winkels verkocht. Dus je zal geen computer zaakje of iets dergelijks vinden waar je het nog kan kopen.