Ik wou op de 3ds maar ging niet aan en bij laden ging lampje niet aan hoe kan ik oplossen? wat is er?

Heb al even niet gespeeld maar nu start hij niet en als ik wil laden gaat lampje niet aan,wat doe ik nu? Wat kan het probleem zijn?

een jaar geleden
1.1K
AnnBoo8146
een jaar geleden
Kijk eens op de site van Nintendo.
Daar staat een item over dit probleem, met mogelijke oorzaken en hoe je deze kunt uitsluiten om zo de werkelijke oorzaak te achterhalen. De link naar deze site is:
https://www.nintendo.nl/Service-en-info/Nintendo-2DS-en-Nintendo-3DS/Problemen-oplossen/Systeem/Het-aan-uit-lampje-brandt-niet/Het-aan-uit-lampje-brandt-niet-243799.html
Nilz
een jaar geleden
Als ik het probeer op te laden dan brand het laad lampje niet zou ook kunnen dat enkel dit lampje al kapot is maar dat het wel nog oplaad?

Geef als eerste antwoord