Hoe voorkom ik dat mijn Sims 3 spel vast loopt?

Mijn spel liep eerst steeds op de zelfde tijdstip (in het spel) vast, dus ik ging een beeitje rond kijken en dus kwam ik op de conclusie dat ik mijn mods moest updaten. Dus ik zo weer mijn game opstarten, en het hielpt voor een paar minuten. Maar toen liep het weer vast. Alles op de achtergrond gaat trouwens wel door (muziek blijft draaien, etc). En ik heb geen verstand van computers dus ik kan ook niet gaan sleutelen aan m'n settings ofzo.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

asilverwolf
Het kan vele oorzaken hebben zo kunnen inderdaad verkeerde mods of downloads het probleem zijn.

Je kunt je vraag evt stellen op http://www.tarac.nl/simsforum/
Dit is een site voor sims vragen hier zitten ook veel mensen die al veel.van dit soort problemen hebben opgelost

Op games4theworld.org (de Engelse versie) kun je ook een ultimet fix downloaden die kan helpen met veel problemen