kan je met ps4 headset fifa 14 spelen ??? v

met mijn vraag bedoel kan je met de nieuwe headset voor ps4 van Sony ook
fifa spelen dat het geluid uit je headset komt en niet dat het geluid van de tv moet aangezet worden dat andere het ook kunnen horen thuis en hoe kan ik met vrienden praten tijdens een potje fifa

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja, kan zelf met he oortjes :) zo speel ik altijd doe het volgende:
-Instellingen
-Geluid en scherm(of video ik hed die van mij op engels staan)
-Geluid output instellingen (de derde van boven)
-plug nu je headset of verbind je headset nu
-druk nu op output naar koptelefoon
-een selecteer al het geluid.
- en voila