Call of Duty Ghosts Playstation 4 upgrade vanaf PS3. Totale download was 31,9 GB, maar multiplayer was 18 GB. waar is die andere 13,9 GB dan voor?

Ik heb vandaag een Playstation 4 aangeschaft en had op mijn vorige Playstation 3 Call of Duty Ghosts. In deze game zat een code waarmee ik voor 10.00 euro de digitale versie van Ghosts voor de Playstation 4 kon downloaden.

Nou heb ik de code ingevuld, netjes de betaling voldaan en ik kon ook gaan downloaden. Toen kreeg ik de volgende vraag: wil je eerst het multiplayer deel of het single player deel installeren? Ik koos multiplayer, aangezien ik hoofdzakelijk online wil spelen. Totale download was 31,9 GB, maar multiplayer was 18 GB. Eenmaal klaar met downloaden (18GB) kon ik gewoon spelen, maar waar is die andere 13,9 GB dan voor? En heb ik die nog wel nodig? Of staat dat deel op je Playstation 3 disc?

Ik ben het allemaal nog aan het uitvogelen, maar dit bezorgt me toch wel enige stress, daar ik zeker wil weten dat het goed gegaan is en niet dat ik nog 13,9 GB mis. Ik heb overigens ook al gewoon een Playstation Plus account.

Tevens wellicht een domme vraag, maar is het mogelijk, of wordt het in de toekomst mogelijk, om op mijn PS4 tegen vrienden op de PS3 te spelen?

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is die 13,9 GB niet gewoon voor de singleplayer? Dus dat 18 GB voor de multiplayer is en de volledige download (het hele spel dus) is 31,9 GB.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
18 multi
13,9 single
31,9 totaal Lijkt me duidelijk. Maar hoe ga je nou dat andere deel (SP) downloaden? Dat is meer je vraag denk ik?!

Antwoorden (1)

Dat is bedoeld voor de software om de multiplayer te gebruiken en niet de multiplayer zèlf