Hoe begin ik een internationale carrière in FIFA 13?

Ik wil graag in plaats van manager te zijn van een club, ook graag een internationale carrière starten. Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een tijdje bezig bent met je carriere, krijg je vaak aanbiedingen om bondscoach te worden. In het begin zijn het vaak iets mindere landen, zoals Peru of Oostenrijk, maar hoe beter en bekender je wordt als coach, hoe beter de landen worden die je kunt gaan managen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gene wat 071jelle zegt klopt helemaal.
Je kunt ook in de catalogus(in het spel zelf, klik in het hoofdmenu op vierkantje of op xbox volgens mij X)
Hier kun je een aanbieding van je eigen land kopen, als je manager nederlands is en je koopt dit dan word je manager van NL