Hoe kan je een playstation aansluiten op je Comptuer scherm?

Hallo,

Ik heb een klein vraagje
omdat ik geen tv op mijn kamer hebt
En ik dacht misschien kan ik ook op een computer scherm mijn PS3 aansluiten?

Als het kan graag uitleg :)

Groeten,
Cherwin

Toegevoegd na 23 minuten:
Is er geen ding dat je van een computer aansluiting naar een hdmi aansluiting kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een computeransluiting? VGA (vaak blauw), DVI(vaak wit).

Antwoorden (2)

Dit kan, mits er een hdmi aansluiting op je pc zit.
Zo niet, is dit niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als de monitor een hdmi of een dvi aansluiting heeft kan het. Bij hdmi kun je de kabel er rechtstreeks indoen, maar bij dvi heb je een adapter nodig.