Hoeveel kost xbox live gold?

Ik wal graag dat kopen maar ik kan niet vinden hoe duur dat is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet wel goed oppassen: Na 1/3/12 maand(en) betaal je gewoon opnieuw de prijs en krijg je weer 1/3/12 maanden xbox live gold. Je moet dus goed onthouden wanneer je je moet afmelden voor xbox live.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Timoow13: fout, dit is alleen als je het via Xbox zelf doet en dan moet je met je creditcard betalen.

Antwoorden (4)

8 euro per maand, 20 euro voor 3 maanden of 12 maanden voor 42 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de volgende website vind je een lijst met verschillende prijs klasse, ik raad je in ieder geval wel aan om een Xbox Live kaart(en) op het internet te kopen en niet in een winkel, want daar betaal je dan nog net niet het dubbelen.

http://www.livekaarten.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent maar je kan online kaarten kopen voor €42 voor 12 maanden, dit is de beste manier omdat dit sowieso al goedkoper is en op die sites nog meer omdat ze geen winkelkosten hebben.
Je kunt dus betalen met iDeal en daarmee kun je met internetbankieren in een scherm gelijk betalen en krijg je de code binnen een paar seconden in het scherm en je e-mail. Laatste tijd worden er veel kaarten met 12+2 maanden voor €42 gegeven, dit is dus €3/m.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xbox live gold wordt meestal xbox live genoemd
en daar heb je 3maanden van een jaar en 1 maand
3 maanden kost 20 euro 1jaar kost 60 euro 1 maand iets van 12 euro ongeveer