Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op de site van playstation een nieuw account wil aanmaken komt er al een maand lang: site maintenance te staan. Hoe kom ik weer terug online?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het aanmaken van een nieuw account via de website is inderdaad nog niet mogelijk. Het is wel mogelijk dit via je PS3 te doen.

uit je vraag maak ik ook op dat je 'terug' online wilt. Heb je al een account waarvan je het wachtwoord niet meer weet? Als je sinds de hack van PSN niet meer online bent geweest, kun je via je PS3, door het downloaden van de laatste nieuwe updates je wachtwoord veranderen. ben je je wachtwoord vergeten, dan kan dat ook via e-mail:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad laatst een systeem update gedaan. Vervolgens wou ik mijn wachtwoord veranderen van mijn account. Daar heb je het wachtwoord van je emailadres van nodig. Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invul en toch staat het dat het fout is en kan ik dus niet op mijn ps3 account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je dat wel heel zeker dan? :)
Probeer anders je wachtwoord te veranderen via de mail (zie de link).
Je kunt je 'vergeten' wachtwoord opvragen. Als het dan nog niet lukt zou ik contact opnemen met Sony.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding