Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik de escalation: pack 2 black ops downloaden?

Er staat: For use only with the English version of Black Ops. Ik heb Black Ops gewoon hier in Nederland gekocht en ik heb een Nederlandse account.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
808

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja dat kan, ze duiden op de versie, ik neem aan dat je spel in het engels is ondanks dat je hem in nederland hebt gekocht.
Dus gewoon kopen ik kan hem aanraden ik heb hem al helemaal grijs gespeeld :P
Het zombie level dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat de winkel waar je het spel hebt gekocht, het spel heeft geïmporteerd uit bijvoorbeeld Engeland. Er is dan een kans dat je geen DLC (dus de Escalation Pack) kan downloaden. Heb je een Xbox of een PlayStation? Want het geeft over het algemeen geen problemen, maar er zijn een paar uitzonderingen waarbij spellen echt regiogebonden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is al gelukt XD Nee ik heb zelf een Xbox, volgens mij kunnen PS3 users die DLC niet downloaden, omdat PSN down is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, mooi :P Dan heb je geluk gehad, dan is het spel niet regiogebonden. Het klopt dat het PSN nu down is, maar de DLC is nog geen een beschikbaar, pas begin juni. Als het PSN dan weer online is, kunnen wij het ook gewoon downloaden :P

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding