Ds spellen op R4 kaart

Ik heb laatst een spel erop gezet genaamd: colors (tekenprogramma) maar nu kan ik de rest van mijn spellen NIET merr verwijderen er staat geen "verwijder knop" wat kan ik doen x_x help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stop hem in een kaartlezer en sluit hem aan op je pc. Daar kun je hem dan als schijfstation openen en de spellen verwijderen die je niet meer wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook, als je gewoon de spellenlijst op je DS hebt, op X of Y(ik weet niet welke)drukken, dan vraagt hij of je hem wilt deleten.